بهترین رستوران‌های کیش
نوشته شده توسط : چوبین

بهترین رستوران‌های کیش

همیشه این مطلب در بین محاوره‌های خیلی‌ها در جریان است که اگر بهترین شرایط هم از همه لحاظ موجود باشد و امکانات کامل باشد ولی غذا و خوراک مناسب موجود نباشد، قسمت عمده ای از شرایطی که یک حس خوش را رقم میزنند موجود نیست و رسیدگی به خورد و خوراک همواره حائز اهمیت بوده است.

حال وقتی ما قصد نوشتن این مطلب را داشتیم، قبل از هر چیز در صدد راهنمایی به مخاطب تور کیش برای برطرف کردن این نیاز بودیم.

در ادامه به این موضوع میپردازیم که جزیره‌ی زیبای کیش دارای رستوران های متعدد میباشد، و سعی میکنیم تعدادی از آن‌ها را به شما مخاطب تور ارزان کیش معرفی نماییم. با ما همراه باشید…

تور کیش

رستوران کوه سنگی

کوه سنگی نام رستورانی است که به دیزی سنگی‌های خوشمزه‌اش شهره است. دیزی غذای سنتی ما ایرانی ها میباشد و طرفداران زیادی دارد و معمولا در جاهایی سرو میشود که دارای بافت و سیستم سنتی میباشد مانند سفره خانه‌ها.

رستوران کوه سنگی هم از این قاعده پیروی میکند و دارای بافت سنتی است که وجود آن در جزیره‌ی کیش که دارای سیستم مدرن است، ممکن است برای شما مخاطبان عزیزتور ارزان کیش ایجاد حیرت کند. همین که وارد این رستوران باصفا میشوید، با تخت‌هایی که برای نشستن مشتریان در جای خود مستقر هستند مواجه خواهید شد، همینطور با یک دیزی سنگی که با گوشت تازه گوسفندی پخته شده و با یاران دیرین خود یعنی ریحون و دوغ به سوی شما عزیزان در حال حرکت است. البته این رستوران، غذاهای دیگری نیز سرو میکند و در کل میتوان گفت قیمت های مناسبی دارد. رستوران کوه سنگی در کنار پاساژ پردیس واقع شده است.

فست فود بومرنگ

در حال حاضر، فست فود‌ها هم به بخش جدایی ناپذیری از سبد غذایی ما تبدیل شده‌اند. حال اگر شما به جزیره‌ی زیبای کیش سفر کردید و هوس خوردن پیتزا یا سایر فست فودها را داشتید میتوانید به فست فود بومرنگ مراجعه فرمایید. بومرنگ از فست فودهای نامی جزیره است که البته از کیفیت غذا و نظافت محیط قابل توجهی برخوردار است. بحث هزینه همیشه حائز اهمیت است و در اینجا باید این را ذکر کنم که قیمت غذاها در منوی بومرنگ از بسیاری از فست فود های جزیره کمتر است و البته محیط ساده و مطبوعی هم دارد. از ویژگی‌های این فست فود این است که، وقتی شما مسافران گرامی تور لحظه آخری کیش پیتزاهای آن را امتحان میکنید، متوجه این موضوع میشوید که به طور معمول هر کدام از آن ها، 4 طعم را در خود دارند، به عبارتی دیگر هر دو قطعه‌ی آن یک طعم را دارا هستند. اگر هم طرفدار پیتزا مارگایتا هستید، احتمالا موفق میشوید بهترین مارگاریتای عمرتان را در بومرنگ تجربه کنید.

فودکورت دامون

آوازه‌ی فودکورت‌ها در همه جا وجود دارد و خیلی از ما طرفدار فودکورت رفتن هستیم. در جزیره زیبای کیش هم فودکورت های متعددی وجود دارد که معروف ترین و شاید شلوغ ترین آن ها، فودکورت دامون، واقع در طبقه‌ی دوم مرکز خرید بزرگ دامون میباشد. دامون دارای تراسی پرطرفداراست که رو به دریا قرار دارد و البته از فضای سبز چشم نوازی برخوردار است.

این فودکورت دارای 12غرفه میباشد که قیمت غذاهای آن ها نسبت به سایر فودکورت های کیش مناسبتر میباشد. البته شایان به ذکر است که اگر در وقت روز به این مکان مراجعه فرمایید به احتمال زیاد میتوانید در تراس غذا بخورید ولی در مورد شب هیچ تضمینی وجود ندارد چرا که شب‌ها سیل گردشگران است که به دامون هجوم میاورند!

رستوران توتی فروتی

به احتمال زیاد، اشخاصی که زیاد از تور کیش استفاده میکنند و به این جزیره سفر میکنند، با این جزیره آشنا هستند. چرا که توتی فروتی در کیش دارای اعتبار و شهرت خاصی است طوری که اگر از خیلی از کیشوندان گرامی نام یک رستوران که به همه‌ی گردشگران پیشنهاد میکنند را بپرسید، خواهید شنید که رستوران توتی فروتی را به شما معرفی میکنند. از مواردی که میتوان از آن‌ها به عنوان عوامل شهرت توتی فروتی نام برد میتوان به مناسب بودن قیمت‌ها، بالا بودن کیفیت غذاها، محیط صمیمی و رفتار کارکنان اشاره کرد.

تور کیش

در آخر هم باید ذکر کنم که خادمان شما در آژانس مسافرتی چوبین همواره در حال ایجاد شرایط مناسب برای سفرهای شما عزیزان هستند. جهت ثبت نام برای تور نوروزی کیش میتوانید با کارشناسان چوبین تماس حاصل فرمایید.




:: برچسب‌ها: کیش , تور کیش , هتل کیش , تور ارزان کیش , تور لحظه آخری کیش , قیمت تور کیش , هتل های کیش , تورهای کیش , رزرو تور کیش , بلیط کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: